Η καταιγίδα

Τελευταία λόγω καταστάσεων έχω αρχίσει να ασχολούμαι με το "still life" και γενικά την φωτογράφιση στο σπίτι. Μου αρέσει και πιστεύω ότι είναι τελείως λάθος να συνδέουμε την καλλιτεχνική φωτογραφία αποκλειστικά με εξορμήσεις ,εκδρομές κλπ που διοργανώνονται '"ειδικά" για φωτογράφιση .
Ειδικά λοιπόν σε διάφορες "ομαδικές" εξορμήσεις με άλλους φωτογράφους έχω βγάλει ελάχιστες φωτογραφίες που να βλέπονται.Εξαίρεση φωτεινή στο παραπάνω αποτελούν κάποιοι ελάχιστοι φίλοι .
Η φωτογραφία για μένα είναι "μοναχικό σπορ" λοιπόν.
Φωτογραφία μπορείς να κάνεις πραγματικά ακόμη και στο μπάνιο του σπιτιού σου...θα αναπτύξω τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα ελπίζω σε κάποια επόμενη καταχώριση μου στο παρόν blog .
Πάντως σε αντίθεση-για την ακρίβεια ΓΙΑ την αντίθεση- με τα πιο πάνω γραφόμενα μου θα παρουσιάσω εδώ μια φωτογραφία μου που τραβήχτηκε πριν κάποια χρόνια με αμιγώς "τουριστική διάθεση" και παρέα και μου αρέσει.
Βέβαια για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους οι υπόλοιποι τουρίστες εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού προσπαθώντας να βρουν καταφύγιο από την βροχή μαζί με τις super μηχαναρες τους όταν ξέσπασε η καταιγίδα.
Έτσι βρήκα την ευκαιρία να κάνω μερικές λήψεις με την αναλογική μου Pentax χωρίς ιδιαίτερες ενοχλήσεις πλην της βροχής και των κεραυνών .
Τελικά φαίνεται ότι όντως η φωτογραφία είναι μια μοναχική υπόθεση....

No comments: