The Vyllies -Babylon



Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι (μου τη σπάει αυτή έκφραση αλλά εδώ ταιριάζει)...
Αντιγράφω απο μία συνέντευξη του Μπάμπη Δαλίδη- που τον είδα για τελευταία φορά πριν καμμια 10αριά χρόνια - ιδρυτή της Θρυλικής Creep Records
---------------------
"Οι Vyllies ήταν Ελβετίδες. Η φάση που είχε γίνει με τις Vyllies ήταν η εξής. Μία από αυτές είχε έρθει για διακοπές στην 'Ιο, όπου εκεί λοιπόν τα'φτιαξε με τον Phll. Αφού τη γνώρισα και εγώ, άκουσα και κάτι tapes που είχε και αφού μου άρεσαν, σκάει μύτη η εξής πρόταση. Καθώς οι Yell-O-Yell θα ηχογραφούσαν εκείνο το καιρό το "Hello Hell" και αφού οι Vyllies δε χρειαζόντουσαν ιδιαίτερο εξοπλισμό, παρά μόνο ένα Casio αρμονιάκι, με ενσωματωμένο Rhythym Box, στα διαλλείματα των Y-O-Y που ήταν κάτι δύωρα να μπαίνουν οι Vyllies για δικιά τους ηχογράφηση. Το αποτέλεσμα ήταν ότι και αυτό που βγήκε εγώ το γούσταρα ενώ βγήκε στην ουσία με μηδαμινά έξοδα, αλλά και αυτές μπήκαν στη ζούλα για να συνεχίσουν. Μετά οι Vyllies έβγαλαν άλλους δύο δίσκους έξω."....

Όλόκληρη η συντευτεξη και το αφιέρωμα για την Creep εδώ
------------------------------------
Αυτή είναι η μουσική που ακούγαμε έφηβοι τότε στις άρχες των 80'ς και με τούτη μεγαλώσαμε και τούτη παίζαμε όταν μας δόθηκε η ευκαιρία ,και θυμάμαι σαν χθές ότι γράφαμε στους τοίχους του Γυμνασίου με μαύρο μαρκαδόρο με μεγάλα γράμματα "The Cure" και "Joy Division " και από κάτω "VILLA 21"...

Το βιντεάκι το τσίμπησα από το Υου Τube , μου αρέσε ...και το ανεβάζω ,τα credits για αυτό πάνε στον "Κόμη" λοιπόν .

No comments: